שירותי ייעוץ

מה הוא סכם? ציון התאמה?
למה חישוב ממוצע הבגרות שלי שונה בין המוסדות השונים?
מה השוני בתנאי הקבלה בין המוסדות השונים?
מה ציון הפסיכומטרי שאני צריך על מנת להתקבל?

אנו מניחים שעוד שאלות רבות מטרידות אתכם ברגע שהחלטתם ללמוד לימודים אקדמיים.

בדיוק בשביל זה היועצים של 800 כאן בשבילכם! 

הליכי הקבלה ללימודים האקדמיים שונים בין המוסדות השונים, כל מוסד מחשב ממוצע בגרות בדרך מעט שונה ויש לו דרישות קבלה שונות ומגוונות. אנחנו כאן על מנת לתת לכם את כל התשובות הדרושות לכם כדי להגיע מוכנים לאקדמיה. מטרת הייעוץ ב-800 היא לעזור לכם להגיע בדרך המהירה והנכונה ביותר עבורכם לאקדמיה. בייעוץ מקצועי ומהימן נחסוך לכם שעות רבות של שיטוטים באתרי האינטרנט של המוסדות השונים, דפדוף בידיעונים וקבלת מידע חלקי על תחום הלימודים בחרתם. במהלך הייעוץ נחשב את ממוצע הבגרות שלכם, נבדוק היכן ניתן ללמוד את התחום שבחרתם, מהם תנאי הקבלה ומה סיכויי הקבלה שלכם למוסדות השונים, מה נדרש מכם על מנת להתקבל ונספק לכם מידע מדויק ומקצועי על מסלולי הלימוד הנבחרים במכללות ובאוניברסיטאות. פגישת הייעוץ הינה פגישה אישית עם יועץ לימודים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. תן לנו לעזור לך כי ההצלחה שלך חשובה לנו.

תנאי קבלה לאוניברסיטת תל אביב

תנאי הקבלה באוניברסיטת ת"א נקבעים על ידי חישוב ציון ההתאמה שלכם, שזהו שקלול של ממוצע הבגרות עם ציון הפסיכומטרי על פי נוסחא שנקבעת ע"י האוניברסיטה, בנוסף- לחוגים שונים יכולות להיות דרישות נוספות כגון: רמת אנגלית, רמת מתמטיקה וכמו כן ישנם ערוצי קבלה ישירים בחוגים מסויימים על ידי פסיכומטרי בלבד או בגרות בלבד.

לחישוב סיכויי הקבלה שלכם לאוניברסיטת תל אביב קבעו פגישת ייעוץ ב- 800 ואנו נסייע לכם.


תנאי קבלה לאוניברסיטת בן גוריון

תנאי הקבלה באוניברסיטת בן גוריון נקבעים על ידי חישוב הסכם שלכם. ישנם שלושה סוגי סכמים המחולקים באופן הבא:

סכם כללי:
שקלול ממצוע הבגרות עם ציון הפסיכומטרי על פי נוסחא שנקבעת ע"י האוניברסיטה.רלוונטי לפקולטה למדעי הרוח והחברה ,הפקולטה למדעי הבריאות ובית הספר לניהול.
סכם כמותי:
ציון הסכם הכמותי מחושב על פי שיקלול שווה של הציון הפסיכומטרי הכמותי וממוצע הבגרות. הסכם הכמותי נותן משקל יתר למרכיב הכמותי של הבחינה הפסיכומטרית בהשוואה לשני המרכיבים האחרים (מילולי ואנגלית). רלוונטי לפקולטה למדעי הטבע ובפקולטה למדעי הרוח והחברה במחלקות לכלכלה וחשבונאות ולמסלולים סטטיסטיקה לב.א. ומתמטיקה לב.א.
סכם להנדסה:
ציון הסכם מחושב על ידי שקלול של ממוצע הבגרות עם מתמטיקה, פיזיקה במידה ויש, מקצוע לבונוס במידה ויש (ביולוגיה, כימיה, כימיה טכנולוגית, מדעי המחשב), ציון הפסיכומטרי וציון כמותי.*לציון הפסיכומטרי לא ניתן משקל בשקלול, הוא נועד לבדיקה כי עומדים ברף הנדרש מבחינת ציון המינמום (נכון לשנה זו-550), לציון הכמותי ניתן משקל מיוחד בחישוב הסכם. רלוונטי לפקולטה למדעי ההנדסה.

לחישוב סיכויי הקבלה שלכם לאוניברסיטת בן גוריון קבעו פגישת ייעוץ ב-800 ואנו נסייע לכם.


תנאי קבלה לאוניברסיטה העברית

סיכויי הקבלה לאוניברסיטה העברית נקבעים על ידי שילוב הישגיים של שקלול ממוצע הבגרות וציון הפסיכומטרי על פי נוסחא שנקבעת ע"י האוניברסיטה. קיימות דרישות קבלה נוספות ושונות בין החוגים כגון: רמת אנגלית, בחינות חוגיות וכמו כן ישנם ערוצי קבלה ישירים בחוגים מסויימים ע"י פסיכומטרי בלבד או בגרות בלבד. ממוצע הבגרות בעברית מחושב שונה מהחישוב הרגיל של ממוצע הבגרות ולכן יש לבדוק את הממוצע הרלוונטי לאוניברסיטה באתר.

לחישוב סיכויי הקבלה שלכם לאוניברסיטה העברית קבעו פגישת ייעוץ ב-800 ואנו נסייע לכם.

זוהי רק טעימה קטנה לגבי סיכויי הקבלה במוסדות האקדמיים וכמו שניתן לראות, מה שנכון לאוניברסיטה אחת לא בהכרח נכון לאחרת. יש אינסוף מוסדות ותחומי לימוד אקדמיים- ליועצי הלימודים שלנו יש את כל המידע המדויק ביותר לגבי כל מסלולי הלימוד בארץ ותנאי הקבלה אליהם.